Monday, March 14, 2011

Okay, for today I woke up at 10:30 in the morn, mula2 malas gila nak bangun, tp kalau tido balek msti ptng baru bgn, tu pun tk tentu lg, haha. Jd dgn malas nya buntutt bgn, nd took a shower, after that my dad ajak gi carefour beli brng2, tnggu punya tnggu tk jd, esk pagi. Haii kena bgn pagi lagiiii =.=

Sekolah cuti seminggu memang syiok bg org lain, tp bg aku tak, kesian kan :( haha, cuti nie aku ada tarian dr hri isnin smpai rabu, pkul 2 petang, hbs nya tk tentu, depa kata just nk polish kan tarian, kasi smpai nmpk okey, aku punya da tk de masalah. Diorang yg depan ajaa, hee, I wish they all the best okeng :)

Oh, haha, haa kira skrng nie aku baru balek dr clss la, aduii. So tired, tp aku enjoy, nsb baek ckgu tk de marah marah, ckgu najwa je ada. Ckgu filda tarak. Gi dating ;D hri nie clss hbs cepat, pkul stengah lbh da habis, syukur Alhamdulillah, kalau tidok tk tau la -.-


Nd nd nd sekarang nie, aku tgh menikmati waktu rehat aku, dgn update belog, lepas je update entry nie, wa nak tgk movie la dlm komputer riba nie, ada bnyk la jugak movie dlm nie, ambik dr hardisk naim, hehehe :)

Movie yang ado : The Longest Yard, Toys story 3, Hellboy III, I Love You BathCooper, Semereah Cinta Stilleto, Alice Wonderland, Kick Ass, Mantera, Salt nd House Of Wax.

Nd Im gonna chooooooooose.. Semerah Cinta Stiletto and I love you BathCooper! hihi, suka gila dua cerita nie:) Kay, that's all for today, Rollercoaster da tnggu untuk di makan, auwmmm~! ;)