Saturday, March 12, 2011

Dance? Wushu? hmm :(



Tahun nie tahun terakhir aku sekolah, hmm lepas nie mesti rindu nk bawak beg berat2, tnggu lia ema kat 7eleven, turun rehat, gelak gelak bahan bahan orang dalam class, kt canteen, belajar, buat kerja sama sama, dgr cikgu berleter nd many more, aww :( heh forget it. sometimes skolah pun tk best jugak kalau dah hada manusia yang cuba jadi babi, hihi. Well tu semua..mampos.. tak nak layan dah :)

hurm hurm hurm,

This year kalau boleh aku nak masuk, nak join semuuuuua aktiviti yang ado, tp aku tk mampu, aku masuk yg mana aku minat je la, hehe. Aku minat badminton, aku minat menari, aku minat wushu. Wushu? hee saja nak mencuba, macam best :) aku dah dilantik sebagai setiausaha, but just now aku dah mntk permission my mom nk join wushu, my mom said ask abah how, whow mmg payah kalau nk mntk permission kt ayh nie, mahal betul perkataan "yes, boleh, pergi lah join" dia, adoih :| Last week, I think, aku dah ckp kt abah nak join that activiti, dia tk bg, he said this year nk spm lg nk macam2, huarghhh kecewa gila dgr dia kata mcm tu, "abah I know how to bahagi kan masa untuk belajar, nd masa untuk bermain, okey" :( nak buat mcm mana kan, dah tak bg. Nvrmind. Tpkse jumpa Pn. Cheah kata nak tarik diri. huarghhh~ :((


Tarian? Oh, last year aku ada masuk tarian untuk Hari Graduasi 2010, that is my first time menari atas pentas, as a chinese dancer pulak tu, my god, memang malu, haha, tp Alhamdulillah aku buat yang terbaik :) and this year, baru last week aku join menari lagi, nd this time aku tak bgtau family aku apa apa pasal tarian, maybe if kakak aku baca belog aku, dia org pertama yang tau, nd harap harap dia tak bising lah KAN -.-" "okey cha? Please" -^^- this time buat tarian untuk Hari Anugerah Kecemerlangan :) tak lama je lagi, lagi 2weeks kot, cuakbabi =.= Oh, aku bukan yang utama, aku sampingan je, kak nadia memang baik hati, baru kenal dia, lawa dooooh ;))

and and, and, and..

Badminton? Suka badminton, tp dah serik lawan dengan cina juling tu tahun lepas, aku tk pndai langsung main beregu, aku pndai main single-single je, macam B cina tu main pantas gila. Memang lepas tu dah langsung tak nak masuk apa apa perlawanan badminton la, haha :P main biasa je lagi best, hihi :)


Finish :)