Tuesday, February 1, 2011

Akhirnyaa.

Yes, akhirnya ada jugak masa untuk aku update blog, agaknya dah berzaman tak update, ini lah jd nya, bila tgh sangap nak update blog, bukan main banyak cerita nk curah kan bagai, tapi bila dah dpt update terus blank otak, haiyaa %&*#! -_____-" Nak update bebanyak pun tak boleh jugak, masa pun tk banyak. Huuui, pejam celik aku dah form5, and tak lama lagi aku akan tinggal kan zaman persekolahan, and and tak lama lagi dalam rumah nie tak ada lagi yg bersekolah, and tk ada lagi mak abah dok pkiak pkiak pasal yuran sekolah dan sewaktu dengan nya, eheii ;))

Sometimes bila aku tk ada bnda nk buat, aku duk termenung, aku mesti pkir psal apa lah nasib aku lepas skolah nnti, aku teringin jugak nak cari duit dari hasil titik peluh sendiri kan kan, tgk kakak aku kerja, dpt duit beribu, mcm best. huuu~ :) apa2pun, spm belum lepas lagi, demi untuk masa depan aku lah kan, aku akan buat yg terbaik la spm aku nnti, Insya'allah -^^-

Ini lah dia, perangai aku. Bila tengah cuti teringin nak sekolah, Bila dah sekolah tak sabar nak habis sekolah. Nak pandai, tapi bengang cikgu bagi homework bebanyak, haha, maybe bukan aku sorang aja yg rasa mcm nie, maybe ramai lagi kt luar sana yang sama waktu dgn aku, haha :P

"Hapa-hapa haja lah yg aku merepek nie.."
-____-"

Oh tiba2, tringt kawan aku, org pnggl dia adek, dia dah hbs skolah da. pelik kan, dia lagi tua dari aku, aku bole pnggil dia adek, kuang kuang~
dia kata smentara aku tgh sekolah nie, enjoy la time zaman persekolahan, bljr je elok2, tk payah pk serong2, ponteng2 semua, just jadi budak sekolah, bawak buku, dduk dlm class, belajar. Heee, dan dia kata kau tgh sekolah nie mmg la kau tgh tk sabar nak hbs sekolah. nnti bila kau da betol2 hbs sekolah, msti kau menyesal sbb tk sbar2 nak habis sekolah, 1day kau akan rindu sekolah. dah habis sekolah nie mmg boring tk tau nak buat apa.
Bila dia ckp je mcm tu, aku terus terdiam. haih, and ye, nanti bila aku dah habis sekolah 1day aku akan rindu sekolah, huaaaarghhh =,=