Thursday, December 2, 2010

Jiran baru?



Aku sangka jiran baru aku nie sebuah keluarga yg dah besar2 panjang nd tua2 belaka, tp sangkaan aku tk tepat! jiran baru aku nie adalah sebuah keluarga yg anak2nya masih kecil dan suara petah mencarot dan lantang suaranya apabila menjerit di kawasan rumah yg agak sunyi dan peacefully nie! aku dan yang esa aja yg tau betapa binnnnnnget nye tlinga aku dgr diorang menjerit nd ketawa huha! huha! kat luar sana! Perh nak je sound diorang dgn berkata "Kau da lah baru pindah sini, tk reti nk senyap ke?", kalau lah aku dpt sound diorang mcm tu, wahh betapa puas nya hati aku, nasib baik mereka2 itu masih kecil lagi =.=

Td masa aku nk kuar gi 7eleven nak beli Rollercoaster untuk menikmati nya sambil tengok cerita The Ruins, crita tu terbaik! aku dah kunci gate dan baru nk buka langkah terdengar budak2 menjerit, aku punya la terkejot, tersentak gila babi aku! aku cari la dr mana dtng, tgk2 dr rumah jiran baru aku tuu, aku tgk ank cina sbelah rumah jiran baru aku tu jenguk2 budak2 yg bising tu, muka mcm nk join advanture je, dlm hati aku mengharap jgn lah kau join! kalau kau join lg riuh haru biru hijau kuning purple smua warna ada!

smpai sekarang aku tk dpt nk makan Rollercoaster aku nd tgk cite The Ruins!, cite tu pun dah separuh jalan, tk ada sapa aku nak luah kan, aku sorang2 je kat rumah nie dgn muka yg agak bengang dr pukul 2lebih td =.= lalu aku meluah kan di belog aku, lega rasanyaaaaa =.="